office1

【抗疫HomeFit】無限WFH到有大肚腩?必下載3個在家運動App

運動潮流

廣告

疫情緊張,呢排好多人都要WFH(在家工作),重要係見唔到終點咁,諗起都灰!但香港人,點都唔好放棄呀!在家工作,唔敢出街,都有在家運動教學App幫到你,不是建議你在家做開合跳(撞親呀!)而是做一些簡單伸展運動,伸伸筋骨,保持活動,唔係一返工就走晒樣見同事,嚇親人呀!以下推介3個簡單的Fitness Apps,就幫到你無限WFH仍能保持身體健康,PT錢都慳到!

.

撰文:Yen|編輯:CM|圖片:App Store

介面Sharp醒 又有滿足感!

1. BlockFit Quick Home & Office Workout

以遊戲形式提供快速、簡單的訓練,一天內完成所有12項健身挑戰,就贏得勝利,有晒滿足感。WFH時,長時間坐會限制腿部同背部活動,導致血液積聚糖份;而長期久坐的人很少伸展髖關節,令這一帶的肌群變得緊繃,增加椎間盤突出的風險。跟住個App,花幾分鐘站起來活動一下,最實際。

.

.

.

 

2. Text Neck

Home Office工作得耐,自然頸緊膊痛!上斜方肌是普遍經常痠痛的肌肉,因習慣聳肩、駝背、頭前傾等所致。而枕下肌僵硬是因看電腦、眼睛少看遠方、眼球少移動、低頭造成。若是太緊繃,會導致前額痛,類似頭痛感。例如挺直坐起,鎖緊腹部,掌心向上,肩膀向後轉動,能鍛煉斜方肌,舒緩頸部和背部繃緊肩。

.

.

.

3. 1 Minute Desk Workout

僅僅只花一分鐘的時間,內涵45種教學,動作簡單亦容易上手,離不開工作桌也能「動起來」。除外,還設有貼心的提醒功能,查閱做過的練習,以及整個月的進度表,輕易便能掌控自己的運動情況,推出後大獲好評,推介中的推介!

.

.

.

📣訂閱SSwagger Telegram頻道,緊貼波鞋、潮流最新消息👟➡️ t.me/sswagger