iphone秘技 web

教你用部電話!5個iPhone秘技極方便功能

科技

廣告

iPhone日日用,成日換新機,其實除了多個鏡頭影相靚外,部電話你又識唔識用?iOS 13同Apps不斷update,又知唔知有那些新功能可方便到你?今次教你用部iPhone,下面5個iPhone秘技極方便功能,你又試過未?

.

撰文:編輯部 | 圖片來源:網上圖片

1) 一撳share相片、影片

Share相片、影片,面對面當然可以用AirDrop,但Android朋友,走了先醒起未send相點算?雖然可以用WhatsApp,但質素會大大壓縮。其實iPhone有個超方便功能,只要你在相薄選好要share的相同片,再選擇「複製iCloud連結」,就可立即放上iCloud雲端及有專用link,你再send link給朋友就搞掂。怕相片給人download?放心,9日後自動刪除,方便到暈!

iPhone秘技

.

選好相片,撳左下角個箭咀,再選擇「複製iCloud連結」就OK!

.

Send link給朋友,怎都方便過你選10次相、send給10個人!

.

收到條link的朋友,就可以download你share出來的相同片。

2) 可以用PS4、XBox原廠手掣打機

留在家中抗疫,打機就是最好的消磨時間活動,而iOS 13已經支援PS4、XBox原廠手掣,大家只要開藍牙,揀個手掣,就可以即刻打機。

.

.

如無意外,個手掣名是「DUALSHOCK 4 Wireless Controller」。

.

3) 1部iPhone二人同步聽歌

iOS 13已經可以同時連接2個AirPods同步聽歌,只要將第2個AirPods靠近電話後,同步連線,就可以令2個AirPods連接同一部iPhone。

.

.

&feature=youtu.be

4) 可自動拒接「未顯示號碼」騷擾電話

iOS 13的話,只要去「設定」>「電話」,將「將未知的來電設為靜音」開關開啟,當接到未顯示號碼的來電時,iPhone就會自動掛斷,防止iPhone響起,那就不怕成日被問「借唔借錢啦」!

.

.

將「將未知的來電設為靜音」開關開啟,即可。

5) Haptic Touch快捷鍵

3D Touch使用率極低,Apple自己都知,所以在iPhone 11 、iPhone 11 Pro系列已經將3D Touch取消,並且由Haptic Touch取代。其實,現在大家不需要再用力按壓螢幕,只要按壓個App 1秒放開,就會出現快速選單。如持續按壓就會進入抖動調整App位置模式。

.

可以看電量,控制Wi-Fi、藍牙等。

.

識得用其實真係好好用!

📣訂閱SSwagger TG頻道,接收抽鞋、潮流最快消息➡️https://t.me/sswagger