face id web

戴口罩用唔到Face ID解鎖?3個步驟教你破解!

科技

廣告

疫情日子,iPhone用戶最苦,因為每次開機個Face ID都係廢咗武功,等佢認唔到樣先可以撳密碼,由最快開機變最慢開機,不過,外國已經有人破解到,只要做簡單setting,就算戴住口罩都可以用到Face ID開機。

.

撰文:編輯部 | 圖片來源:9to5mac.com

戴住口罩設定Face ID

方法就係喺set Face ID嘅時候戴埋口罩,等iPhone記得我哋個口罩樣,不過設定都有啲小技巧,如果你遮晒全塊面,iPhone係唔會紀錄到,要跟住以下步驟做。

方法一

1) 首先進入設定中嘅「Face ID與密碼」;

2) 選擇「重置Face ID 」;

3) 然後將口罩對摺後放喺臉上;

4) 如果iPhone話「有物件阻擋」,就要移開少少個口罩,露多少少鼻嘅位置;

5) 直到完成記錄

.

.

.

記得要等到iPhone成功記得你個樣呀!

方法二

1) 首先進入設定中「Face ID與密碼」;

2) 選擇「記錄第二張臉」;

3) 然後將口罩對摺後放喺臉上;

4) 如果iPhone話「有物件阻擋」,就要移開少少個口罩,露多少少鼻嘅位置

5) 直到完成記錄

.

iOS 13.5將解決戴口罩Face ID問題

另外,iOS 13.5 Beta將會解決因口罩而用唔到Face ID嘅問題,iPhone若果偵測到用戶正在配戴口罩,就會跳過不停重複以Face ID檢查嘅步驟,直接彈出要求用戶使用密碼,加快開機速度。

.

.

.

iOS 13.5 Beta重新增咗COVID-19 API預警功能,通過「Apple與Google聯手開發新型冠狀病毒肺炎接觸者追蹤技術」呢項技術,可以通過藍牙安全分享用戶隨機產生嘅ID,並搜集周圍設備嘅ID信息,如果你過去14日內曾接觸過COVID-19感染者,咁系統就會向你發出提醒,以便及時進行隔離或者就醫。

📣訂閱SSwagger TG頻道,接收抽鞋、潮流最快消息➡️https://t.me/sswagger