最貴G-Shock web (1)

開箱!極度奢華史上最貴G-Shock 價錢夠買隻勞力士

科技

廣告

買錶要保值,一定係買勞,但又估唔做到G-Shock竟然推出1隻極度奢華史上最貴G-Shock G-D5000-9JR,全隻錶都用上18K純金打造,盛惠$55.2萬港元,但你肯俾,都未必買到,因為全球限量生產35隻!

.

撰文:編輯部|圖片來源:網上圖片

慶祝G-Shock 35周年 收錶要等1年

其實,2015年G-Shock在Basel World已發表了1隻18K純金打造的G-Shock「Dream Project」GW-5000,但當時只屬概念型號,全球只製作一隻作展示用途。2019年,G-Shock為慶祝創立35週年,正式發布了這隻全錶殼都由18K黃金打造的G-D5000-9JR,全球限量35隻,盛惠$55.2萬港元!其實隻錶舊年已經預訂晒,但有幸買到的買家,都等了1年時間,到最近先收到貨,立即睇實物開箱!

最貴g-shock

.

.

.

.

.

.

📣SSwagger時裝潮流開group啦,齊齊分享潮流經!👟👕👖➡️ https://rebrand.ly/bd00e