「反轉」波鞋又有新色!Nike Air Max 1「Inside Out」棕紅新色實物曝光

球鞋

廣告

繼灰白Air Max 1「Inside Out」曝光後,又有新色登場喇,設計上亦同樣照「Inside Out」字面解釋,就係將設計「反轉」晒,小心著出街俾人話「你個後踭swoosh剔反轉咗啊!」。入手更多Air Max系列:NIKE.com

.

撰文:AM.C | 圖片來源:Sneaker News

反轉 Nike Air Max 1「Inside Out」

NikeAir Max 1「Inside Out」原來就是將鞋身的外內對調,最為明顯就係尺碼標誌縫到鞋舌面上,其次就係平日在鞋內的大家都唔會點留意的剪裁位、線位都一一在呈現在鞋面,而鞋踭「Air」也變成反轉。

.

.

.

配色方面,繼灰白之後,今次在IG  @hanzuying 上也看到了啡紅配色,收藏開Air Max的你又點會唔入手。

.

.

.

不過NIKE 依然未有咩消息公布,所以有關開售日期或價錢統統未知,大家睇住相先啦!