栗子頭 web

2020男生必剪「栗子頭」!《梨泰院CLASS》朴敘俊親身示範正宗剪法!

永續時尚

廣告

2020年,重玩油頭?你唔悶,女生都睇到悶!2020年,男生必剪「栗子頭」!

.

女生迷完《愛的迫降》之後,同名漫畫改編的《梨泰院CLASS》亦已經慢慢成為討論熱度最高的韓劇,劇情講小人物被打壓後要反抗⋯⋯重點當然係男神主角朴敘俊,在劇中的呆萌「栗子頭」髮型,男生一定要跟,不過各位潮人要跟,都要注意下,因為呢個頭唔係人人都適合。

撰文:DT|圖片:網上圖片

朴敘俊示範點剪「栗子頭」

由朴敘俊、金多美主演的韓劇《梨泰院class》,由於劇情緊湊又熱血,每集都創下收視佳績,除了大家熱烈討論劇情外,其中朴敘俊飾演的男主角「朴世路」,平整的短瀏海寸頭髮型,高度還原漫畫角色,亦令這個造型成為韓國、台灣男生必剪髮型。

.

栗子頭

.

.

.

「栗子頭」唔係個個都啱剪

其實朴敘俊之前都係普通長髮,不過自從剪咗栗子頭後,五官更立體凸顯重MAN過之前,不過,大量網友都話「沒有朴敘俊的高顏值,千萬別剪栗子頭」,如果大家都想試剪又點算?不如睇睇男神親自示範點剪先!

.

.

.

&feature=emb_logo

想剪「栗子頭」?留意以下4點先好剪!

心動想剪?見到上網有髮型師就說了,要有以下4點先好剪:

第1點:橢圓形臉

建議橢圓形臉的人最適合,因為雙頰要略顯豐潤,先可以呈現栗子頭的「無害」感,臉型太長,如果剪栗子頭,臉會看起來太長,方型臉剪會讓臉看起來更方。

.

第2點:濃眉毛

因為栗子頭髮線很短,如果眉毛不夠濃,剪了栗子頭,就無法突顯出帥氣感。

.

第3點:耳朵不能太大

如果耳朵太大,剪了栗子頭,就會真係咩缺點都顯露出來了!

.

第4點:五官協調性

所謂五官協調性,不是指「高顏值」,因為剪了栗子頭後,其實會更凸顯五官,所以五官要整齊,例如鼻樑適中、雙眼對稱、有著濃眉毛等,就比較適合栗子頭。

.

所以各位型男,剪前記得問下髮型師意見,如果唔係好易變阿旺㗎!

.

📣訂閱SSwagger Telegram頻道,緊貼波鞋、潮流最新消息👟➡️ t.me/sswagger