land-rover111 web (1)

男人要有品味!碧咸公開4大最愛Land Rover靚車

品牌故事

廣告

日前碧咸(David Beckham)被人影到有中年脫髮危機,但就算甩頭髮,碧咸都係型佬,而佢揸住架價值HK$32萬丶1971年出產的Land Rover Series III仍然吸引眼球。其實,碧咸一直都係Land Rover忠實支持者,家中眾多名車之中,Land Rover至少有4架,每架都非常有品味,男人冇頭髮,都可以用品味搭夠。

.

撰文:編輯部|圖片來源:網上圖片

碧咸愛車1–Land Rover Series III

日前,碧咸被影到有脫髮危機時,就係揸住價值約HK$320,000 Land Rover Series III。Series系列係Land Rover最受歡迎系列之一,而Series III在1971年發行,最特別係塑膠製的車頭水箱護罩,並且首度使用全同步式變速箱,配2.25L汽油引擎,就連英女皇都坐過,絕對係經典車款之一。

.

.

.

Land Rover 連英女皇都有揸過同用Series III出巡,就知道呢架車有幾經典!
連英女皇都有揸過同用Series III出巡,就知道呢架車有幾經典!
.

.

碧咸愛車2–Land Rover Defender 110

講起Land Rover就一定會想起品牌最具代表性車款Defender,具備高強的越野能力,所以被車迷冠上 「越野經典」稱號,而碧咸這架是110五門長軸Wagon版。Defender誕生超過72年、累計銷量逾200萬架,在2016年已宣布停產,而新版本在上年公布發售,當然揸經典原版款先最有型佬味道。

Land Rover 圖片:FameFlynet.uk.com
圖片:FameFlynet.uk.com
.

Land Rover 圖片:Keeble / Splash News
圖片:Keeble / Splash News
.

Land Rover 圖片:FameFlynet.uk.com
圖片:FameFlynet.uk.com
.

碧咸愛車3–Land Rover Defender 90

除了Land Rover Defender 110,碧咸重有架黑色Land Rover Defender 90,價值約 $660,000港元,比起110這架比較短身,出入會方便點,黑色配色更加有型。

Land Rover 圖片:Jules/SplashNews.com
圖片:Jules/SplashNews.com
.

.

.

碧咸愛車4–Range Rover Sport

當然,碧咸都擁有過新款的Range Rover Sport,始終較為舒適,而這架2007年的Range Rover Sport碧咸更加用了超過£100,000進行upgrading!其實你都有機會可以擁有這架碧咸型車,因此車在2018年以約£36,000英磅(約$330,000港元)放售!

Land Rover 圖片:x17online.com
圖片:x17online.com
.

.

Land Rover 放售時當然有備註內部相,留意地毯位有Beckham字樣添!
放售時當然有備註內部相,留意地毯位有Beckham字樣添!
.

📣訂閱SSwagger TG頻道,接收抽鞋、潮流最快消息➡️https://t.me/sswagger