【機會難逢】KAWS粉紅色限量BFF毛絨公仔 明天接受抽籤登記!

品牌故事

廣告

3月KAWS:HOLIDAY COMPANION游入維多利亞港,即時成為城中熱話,是一時無兩的「打卡」熱點,而該次活動推出的周邊商品及後加的20吋毛絨公仔都秒速賣光,上次買唔到嘅fans今次就要把握機會喇!

.

撰文:Manyi|圖片來源:Instagram (ddtstore)

必抽KAWS粉紅色限量BFF毛絨公仔!

KAWS突然宣佈推出粉紅色限量BFF毛絨公仔,更可以與2016年推出的藍、黑色兩款湊成一個系列!粉紅色限量BFF毛絨公仔將於美國時間4月9日中午在 kawsone.com 開賣,另外DING DONG宅配便都有得賣,於香港時間4月10日下午10時至凌晨12時接受抽籤登記,抽中的幸運兒會在4月15號收到電郵通知,大家不妨碰下運氣!

 

在 Instagram 查看這則貼文

 
BFF (pink) will release tomorrow at noon on KAWSONE.com #KAWS #BFF
@ kaws 分享的貼文 於 張貼

.

.

.

 

.

.

.

 

.