【中秋 睇戲】Netflix 6套港產片陪你過中秋,同屋企人重拾「電視撈飯」的溫馨!

品牌故事

廣告

記唔記得上一次同屋企人一齊睇周星馳幫戚秦氏申怨係幾時?上一次成家人扒住飯,睇住睇劉德華係天台 chok 樣係幾時?港產片?道X星期日影院都有得睇啦,但係要一家人夾啱呢個時間一齊開電視,係有啲難度!而且鹹魚白菜各有所愛,佢播嗰套又未必成家人都啱睇!Netflix 相當關顧香港市民的主流意見,已經帶嚟唔少港產片俾廣大香港觀眾!

.

編輯: Manyi丨圖片:官方圖片

Netflix囊括二十年來的經典港產片,一邊賞月一邊懷愐舊時

其他人辭唔辭職、打完風停唔停工,你冇得揀!但係幾時睇、邊喥睇、睇邊套,只要你有用開 Netflix,你有得揀!無論係警匪、喜劇定都市愛情,都一應俱全。學曾光話齋,你鍾意食住飯睇又得,食住月餅睇亦得,得咗!港產片見證住香港嘅歷史變遷,當中的普及文化、價值觀隨時代不斷變化,以下6套香港電影正正係時代巨輪嘅里程碑。今年中秋,一齊賞月睇戲懷舊吓啦!

1. 《審死官》(Justice, My Foot!)

可能你未必識陳百強,可能你未聽過黃霑寫的歌,但你一定知道邊個係周星馳。八、九十年代是香港電影輝煌的時期,成龍、周潤發等巨星甚至衝出香港,出演不少荷里活電影。周星馳可說是當年最灸手可熱的喜劇巨星,他的「無厘頭」可以使最沉鬰的地方滿載笑聲,因此即使去到 2018 年,周星馳電影在電視上的重播率依然很高。

.

.

《審死官》首映於1992年,是與《九品芝麻官》相似的官場戲。它不算是最為人所熟悉的周星馳電影,但笑料依然抵死非常,更有梅豔芳、吳孟達的強力加持,因此我們建議唔好食飯睇,浪費食物就唔好啦。

.

你愛周星馳?Netflix 查實仲有《師兄撞鬼》、《破壞之王》、《濟公》、《西遊記第壹佰零壹回之月光寶盒》,同《西遊記大結局之仙履奇緣》架!

2. 《無味神探》(Loving You)

「現實比小說離奇。」有時候再精彩的劇本也不及真人真事來得意想不到,角色亦因而更加有說服力。陳思祺1992 年擔任高級督察,在大角咀搜索疑犯期間頭部中槍,痊癒後從此失去味覺和嗅覺。然而,意外未有打撃這位年輕督察的意志,他繼續在警界屢破奇案,因而有「無味神探」的稱號。1995 年杜琪峰將事件改編為電影《無味神探》,由劉青雲飾演阿海,阿海的角色原型就正正是神探陳思祺。電影透過阿海的故事帶出有些感覺遠超我們五覺所及,例如:愛。

.

.

P.S. 劉青雲 fans 可以睇埋《十萬火急》,繼續有李若彤之外仲有「港版李察基爾」方中信。

3. 《無間道》(Internal Affairs)

《無間道》究竟有幾勁?要數真係數到口乾:精煉不冗長的對白、意想不到的劇情、深邃立體的角色描繪…..套戲上咗都就嚟第六個三年,但只要有臥底的港產片,唔知點解都要上天台見面。但,你又知唔知道這部香港電影在國際間的影響力?

.

2003 年,有五家美國電影公司都希望購買《無間道》的重拍版權,最後競標由華納電影公司贏出。2006 年,荷里活電影大師 Martin Scorsese 將故事翻拍成《無間道風雲》,囊括當年奧斯卡四項大獎,當中包括最佳電影、最佳導演、最佳改編劇本及最佳剪接,足見這部香港電影對全球觀眾的影響力。

.

雖說珠玉在前,但睇得第一集,都唔爭在直落煲埋《無間道 II》同《無間道 III 之終極無間》。

4. 《頭文字D》(Initial D)

香港人有幾鍾意日本漫畫?唔洗多講。2005 年劉偉強、麥兆輝執導的《頭文字D》正是改編自同名日本賽車漫畫,加上香港當年的流行用語和文化,確是有一番獨特的魅力,更成為當年的年度華語片,票房也有相當不錯的成績。

.

秋名山髮夾彎、豆腐練車大法、「我要GTR」、黃秋生的日本腔……這部賽車電影某程度反映了香港人與日本文化的緊密關係,日式漫畫的誇張熱血劇情加上充滿本土味的廣東話台詞,如此大膽的嘗試可能往後都很難再復見。

.

喜歡周杰倫的你可以睇埋《不能說的.秘密》;鍾意黃秋生的話亦有同樣由劉偉強執導的《精武風雲 陳真》。

5. 《志明與春嬌》(Love in a Puff)

余春嬌和張志明,一對年齡相差四年的情侶,因而遇上對方,互相吸引,互相試探。一切皆由 2007 年香港室內全面禁煙開始……

.

《志明和春嬌》拋開矯情的愛情電影語言,刻劃寫實的都市愛情:害怕寂寞、若即若離、不確定的未來,是香港多年來少有的愛情小品。很多觀眾都在余春嬌和張志明身上看到自己,全因角色立體、故事不「離地」,讓不少人重新反思自己的愛情生活。誰會想到放乾冰入馬桶是如此浪漫,但卻又如實反映了香港生活?

.

貼地劇情係你杯茶?彭浩翔的作品還有《低俗喜劇》。

6. 《狂舞派》(The Way We Dance)

「你跳舞嘅時候,唔係淨係個樣笑喎,你手腳都笑喎。」身體是一種樂器,肢體也能夠講故事:肌肉的收縮與放鬆、舞者的吸與呼、不斷翻滾的情緒,一一都是舞蹈的音符。

.

2013 年以前,香港電影似乎一直欠缺了年青人的聲音,也與真實的香港社會脫節。同時年青人隨社會動盪而多了一份「反叛」,希望打破舊有的框架、抵抗社會洪流。以上種種成就了《狂舞派》,講述一班大學青年人用身體去講故事,證明他們不是讀書機器,不是唯命是從的奴隸,面對社會現實亦能為理想而起舞,在逆風中也笑得燦爛。《狂舞派》是香港電影,也是一份青春的宣言。