Plash Speed web

最強路由器!PS5 Plash Speed 5官網發布 買機唔怕!

科技

廣告

Plash Speed出自韓國PlayStation的官方動畫廣告,講老公為了呃老婆買了新遊戲機,和朋友串通謊稱家中上網的路由器壞了要更換,實際是換了PS4 Pro遊戲機,還叫它作「Plash Speed」。台灣網民就趁PlayStation 5(PS5)推出後,製作了一個超認真的Plash Speed官網,大家買機大把理由了!

.

撰文:編輯部|圖片來源:網上圖片

Plash Speed 5係官方惡搞片

2019 年,韓國PlayStation出了一條有關買PS4的動畫爆紅,內容講男主角以「修理WiFi」呃老婆話PS4 Pro係一個新router。日前,PS5發布,所以台灣網民立即製作Plash Speed 5 router 的「官網」,詳細介紹「PS5」的強勁機能,絕對呃到一般人,各位男士記得「save」低網址!

.

.

.

原裝韓國版。

.

&feature=emb_title

有埋廣東話配音版,真係好好笑。

已經火速有Plash Speed 5影片。

馬來西亞真係有「Plash Speed 5」賣?

雖然Sony重未正式開售PS5,但有唔少網站平台已經開始「上架」。最好笑是馬來西亞零售商Ookas ,竟然真係發布名為「Plash Speed 5」的無線路由器產品,並標價1,999馬來西亞令吉,約HK$3,640,想不到連零售商都可以「玩到咁大」?

.

.

.

.

📣SSwagger時裝潮流開group啦,齊齊分享潮流經!👟👕👖➡️ https://rebrand.ly/bd00e