美斯車 web

美斯車房!低調平實SUV之中竟然有架Ferrari

品牌故事

廣告

上次睇完C朗地上最強車房後,又點可以唔睇埋佢宿敵美斯(Lionel Messi)個車房呢?不過,一向低調的美斯比起C朗,擇選的車都較為低調平實,更以SUV為主,例如Range Rover Vogue、Sport及Evoque、Audi Q7、Cadillac Escalade等。

.

撰文:編輯部|圖片來源:網上圖片

1. Maserati GTMC Stradale

美斯車房中少有跑車,不過都有架Maserati GTMC Stradale,重點車牌係「1010」,令人想起他在西甲巴塞同阿根廷國家隊都係着10號波衫。

美斯車

.

2. Audi Q7

因為巴塞同Audi係合作關係,所以美斯揸Audi好合理,而他就揀了SUV Q7。

.

3. Range Rover Vogue

講求實用的美斯,平時都會揸Range Rover代步。

.

4. Range Rover Sport

實用性強的Range Rover Sport,美斯有2架添!

.

5. Ferrari 335 S Scaglietti Spider

在美斯車房當中,原來都收藏了全世界僅有4架的Ferrari 335 S Scaglietti Spider。

.

📣SSwagger時裝潮流開group啦,齊齊分享潮流經!👟👕👖➡️ https://rebrand.ly/bd00e