梨泰院Class web

潮男要咁着!$160平跟《梨泰院Class》朴敘俊着連帽衛衣!

永續時尚

廣告

話題韓劇《梨泰院Class》主角朴敘俊飾演的「朴世路」性格憨憨、超乎常人的正義感以及熱血個性,勁迷倒一眾女生外,連帶「栗子頭」髮型亦引發模仿熱潮,除了髮型外,劇中衣着亦開始變成潮流,不過,放心唔使買貴貨,簡單一件連帽衛衣,已經可以型做「朴世路」!

.

撰文:編輯部|圖片:網上圖片

潮着連帽衛衣要注意細節

在《梨泰院Class 》劇中,朴敘俊最常着上不同色調的連帽衛衣(Hoodie),雖然連帽衛衣非常普通,但重點在細節,留心細節你都可以着得好有型!例如衣服的(棉質)磅數夠不夠?有沒有落肩設計?口袋位置等等⋯⋯

.

.

.

1. 重磅棉質先夠精神

其實一件衫着得靚唔靚,本身個質地好重要,咁點先叫好?最簡單就係入手重磅數的連帽衛衣,着上身先會有質感先有型,太平價、太輕身的連帽衛衣,睇落去就冇咁精神喇。

.

2. 故意T恤增加層次

除了重磅,重可以故意露出打底Tee(所以內Tee要長過有帽衛衣少少) ,可以增加整體造型的層次,下身配搭深色卡其褲或牛仔褲就OK晒!

.

3. 隨性衛衣加深外套

加上不同外套配襯連連帽衛衣,即俾到人陽光又穩重的街頭感覺!好似劇中常見「朴世路」身上的深色系牛仔褸、MA-1、軍褸等等,記得將衛衣項帽反出褸外,夠隨性感得來又有層次。記住這3招簡單小技巧,可著盡件連帽衛衣的可能性之餘,更可令人感覺你識得着衫!

.

睇完貼士 即行動平價入手

COLLUSION Unisex hoodie:ASOS出品價錢絕對啱晒大家,難得個cut好!>立即入手<

.

.

 

NIKE DNA:呢件NIKE質素好唔錯,而且只需$489,最重要係個cut夠oversize,好「朴世路」feel,加上NIKE.com做緊折,入手要快,建議買大1個碼。>立即入手<

.

CARHARTT WIP HOODED KLICKS SWEAT:唔好似為CARHARTT就貴喎!都係$649有交易,軍綠色系,襯到劇中個feel,兼有質素保證,快啲上網入手!>立即入手<

.

.

 

📣訂閱SSwagger Telegram頻道,緊貼波鞋、潮流最新消息👟➡️ t.me/sswagger