碧咸 web

44歲碧咸 vs 21歲碧威個仔布魯克林

運動潮流

廣告

其實點會有人攞個仔同老竇做比較?不過,鬼叫佢係碧咸(David Beckham),44歲都重有好有型,所以上星期生日嘅21歲布魯克林(Brooklyn Beckham),拍埋老竇身邊都重差少少咁喎!

.

撰文:編輯部|圖片來源:網上圖片

44歲碧咸 vs 21歲碧威個仔:比身材

點解要比?因為上周碧咸同個仔齊齊現身邁阿密體育場 Inter Miami CF stadium,父子齊齊踢波。雖然,今年5月就45歲嘅碧咸,已經退休兼做咗班主,不過身材依然保持得好好,反而個仔布魯克林有少少肥,不過,其實個仔唔踢波亦唔係運動員,身材其實算係咁。

.

圖片來源:dailymail

.

圖片來源:dailymail

.

圖片來源:dailymail

44歲碧咸 vs 21歲碧威個仔:比着衫

老竇當然係成熟穩重,英國紳士,裝西裝嚟講佢都真係好有型,而阿仔就比較美式,T恤牛仔褲,不過阿仔着西裝都型㗎!

.

.

.

44歲碧咸 vs 21歲碧威個仔:比髮型

髮型就一定係碧咸贏㗎啦!碧威踢波嗰陣都已經出名成日搞個髲型,加上44歲重有咁多頭髮,型!阿仔髮型轉變就少啲。

.

.

.

.

📣訂閱SSwagger Telegram頻道,緊貼波鞋、潮流最新消息👟➡️ https://t.me/sswagger