1211111

為2月14日情人節做好準備 編輯部精選8款情人節禮物!

特輯

廣告

下星期就係一年一度的情人節,各位又準備好禮物俾另一半未呢?如果未諗到都唔怕,不妨睇一睇編輯部為你精選的8款情人節禮物!

.
撰文:Terry Ho | 圖片來源:Nike、Workwear、ASSC、Puma、adidas、Dr.Martens

編輯部精選8款情人節禮物

Nike x Off-White運動系列(按此入手

近期全城抗疫,不少朋友都因此多做了運動,送運動服給另一半都是個好選擇!Nike x Off-White運動服系列夠潮之餘,兼具功能性,相信另一半收到一定會開心!

 

.

 

.

.

.

.

ASSC x Fragment Design (按此入手

.

.

Workwear Coverall (按此入手)

好多朋友著情侶裝都唔想一式一樣,而同款但唔同Cutting的服飾又相對難搵,Workwear的工裝風正好滿足呢類朋友的需求!

.

.

The Baddies Tee(按此入手

由藝人KB創立的街牌The Baddies,他們的Logo Tee用作情侶裝正好語帶雙關。而且黑白情侶裝一向是穩陣之選,加上定價不高,就算另一半唔鐘意都唔會心痛!

.

.

DR. MARTENS 3 EYE Core 1461 Mono (按此入手

Dr.Martens的3孔1461經典且型格,全白色又易於襯搭,絕對是相當人見人愛的禮物之選!

.

.

A BATHING APE® Ape Head One Point hoodie (按此入手

.

.

.

.

NIKE AIR VAPORMAX 360 (按此入手

Nike 最新推出的 VAPORMAX 360 採用了Nike Air Max 360的鞋身,並結合Vapormax的獨特中底製作而成。色彩方面,鞋身運用了搶眼的紅白色,加上鞋舌上印有「2020」,順便可以作為象徵今年的紀念物!

 

.

.

.

.

adidas Ultraboost系列(按此入手

UltraBoost 系列一直都是情侶鞋的熱門選擇,除了配色多之餘,穿著體驗又相當舒適,想特別一點亦可以選擇NBHD聯乘配色!

.

.

.

.

.

China Town Market x Puma Future Rider (按此入手

擅長二次創作的China Town Market雖然近期在外國爆紅,不過在香港的知名度並不高。所以如果想要小眾一點的選擇,不妨考慮一下China Town Market 早前與Puma推出的Future Rider,出街就不怕撞鞋了!

.

 

.

.