慶祝速龍奪冠!New Balance推Kawhi Leonard別注版黑白tee

運動潮流

廣告

新鮮滾熱辣出爐NBA 總冠軍多倫多速龍,成功擊敗力求3連霸的金洲勇士,奪得球隊首個冠軍,點少得當中功臣之一的小前鋒球員Kawhi Leonard。而講起Kawhi Leonard可能大家都會有問號,咦?乜佢唔係Jordan Brand?其實去年已正式轉投New Balance,今次更藉速龍奪冠,推出別注版黑白tee。

.

撰文:AM.C | 圖片來源:官方圖片、網上圖片

Kawhi Leonard 期間限定黑白tee

自去年 Kawhi Leonard 由 Jordan Brand 轉投New Balance 簽了合約後,作為球星的他,更為NB 肩負起籃球方面發展的責任,今次速龍奪冠,隨即為Kawhi Leonard 推出期間限定黑白tee。

.

.

Tee的主題以標語「Fun Guy」及Kawhi Leonard大學時期的名言「Board Man Gets Paid.」設計,有黑白兩色,簡簡單單夠百搭。

.

.

Tag
NBA