【賽事型相】蠟筆小新動感跑2018 即用人面辦識技術搵靚相!

運動潮流

廣告

蠟筆小新動感跑2018的比賽照片經已上載到SSwagger網址 (racephotos.sswagger.hk/race),即刻睇睇點用人面辦識技術搵返自己比賽靚相!

.

 

編輯:Terry Ho | 攝影:Bobo、Woody、Tung & Clay

蠟筆小新動感跑2018

蠟筆小新動感跑2018的照片已經全部上載到以下網址(https://racephotos.sswagger.hk/race) !各位有份參與比賽的跑友們,如果想搵返自己既比賽靚相,可以先到SSwagger的網站登記做會員,然後再上載個人頭像。注冊完成後就可以到賽事相簿,按下「Find My Photos」便能輕鬆找到個人比賽相片。給大家一個使用人面辨識功能的小提示,各位跑友可以上載多個角度的頭像,更能有助系統辨認相片,尋找相片的準繩度亦會較高!

.

請到以下網址下載蠟筆小新動感跑2018的比賽照片 >>>racephotos.sswagger.hk/race

 

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.