港島10公里賽後報告 教你用人面辨識搵比賽靚相!

運動潮流

廣告

第2屆的港島10公里賽事剛剛於周日圓滿舉行,多位運動員成功造出佳績!有份參賽的健兒,即刻睇下點樣輕鬆攞返賽後靚相!

.

編輯:Terry Ho | 圖片來源:香港業餘田徑總會

港島10公里賽事精華

在上個周日進行的第2屆港島10公里賽事完滿舉行,近8,000名跑手從灣仔金紫荊廣場起跑,沿著灣仔及銅鑼灣一帶前進,場面相當盛大。當日天氣清涼,亦有助各位跑手創造佳績。其中男子壯年組冠軍得主黃尹雋,僅差4秒就能追平香港10公里賽事紀錄,成績相當出色。以余承謙為首的一眾Asics運動員亦奪下多個獎項,同時長跑好手黃詠儀更於賽事刷新最佳個人紀錄!

 

 

.

.

.

.

.

.

 

人面辨識 搵賽後靚相

港島10公里比賽的精彩相片已上載到  ,各位朋友可以按此或以下網址,使用SSwagger最新的人面辨識技術,找回自己的比賽靚相!

港島10公里賽事照片:https://racephotos.sswagger.hk/race

只要在SSwagger註冊及登入後,再上載個人頭像,然後到賽事相簿,按下「Find My Photos」便能輕鬆找到個人比賽相片。給大家一個使用人面辨識功能的小提示,各位跑友可以上載多個角度的頭像,更能有助系統辨認相片,尋找相片的準繩度亦會較高!

.

.

.

   

.

       

.

.

.

.