【死侍打水行俠?】《死侍2》推爆笑合家歡版 加廿分鐘抵死情節 聖誕上映!

品牌故事

廣告

今個聖誕,大家都在等兩部矚目大片—DC《水行俠》與「變形金剛」外傳《大黃蜂》上映,勢估唔到,一向癲喪的死侍會突然殺出搶鏡!話說《死侍2》早在今年五月上映時贏盡票房同口碑,誰知他未心息,將整部電影重新剪輯,推出「無粗口合家歡」版本《Once Upon A Deadpool》重新上映,實行要教壞⋯吖,唔係,係俘虜全球嘅細路。

.

撰文:Cassi|圖片:網上圖片

《Once Upon A Deadpool》死侍抄網友橋?

睇片名《Once Upon A Deadpool》,就知死侍一心「從良」向童話界發展。上月Fox已經公開了第一條宣傳片,死侍向新配角Fred講故事,又亂入迪士尼動畫《Up》,更轉死性阻止其他人講粗口,的確幾有新鮮感。

.

.

.

至於剛公開的第二條宣傳片,飾演「異能肥仔」的Julian Dennison話《死侍2》今年五月上映時,16歲以下的觀眾,包括他本人都無得睇,覺得超可惜,幸好聖誔老人聽到這班細路的心聲,送上合家歡版本,透露片中除了刪減部份粗口及血腥場面,更會加挿20分鐘未曝光的爆笑劇情,基本上大家可以當成一部新戲嚟睇。

.

.

.

期間限定!北美上映兩個星

不過,上月有影迷就揭發《Once Upon A Deadpool》炒橋,該影迷早於2017年在Twiiter說過類似橋段,沒想到電影公司真的實踐出來。據知被爆炒橋後,Ryan Reynolds瞬即聯絡該名影迷補鑊。睇見如今再推出第二條宣傳片,相信雙方已經傾掂數。學影迷話齋,橋唔怕撞,最緊要夠爆笑!不過呢個合家歡版本暫時只會由12月13日起,在北美上映兩個星期,香港觀眾就可能要等多陣先有得睇。

.

.

https://www.youtube.com/watch?v=vf9R-H4x_ew