WhatsApp Sticker 點搵好?地上最強懶人包 快速取得大量Sticker

科技

廣告

WhatsApp終於推出左貼紙功能,以後無論遇到男神女神,又或者係每個group都梗有一個既「煩膠」,大家都可以回覆得更加有趣,dead左再開話題都容易啲啦。但要用呢個功能既前提, 係首先你要有一大堆WhatsApp Sticker。以下係幾個簡單得黎又快,仲要係免費既下載方法,唔洗用黎用去都係嗰幾個。

.

撰文 : Marco Tsoi | 圖片來源:手機截圖、網上圖片

1.App Store/Play Store 下載 WhatsApp Stickers 貼圖

App Store 已經陸續推出左好多唔同種類既 WhatsApp Stickers 貼圖,只需下載相關軟件,開啟然後按指示下載/儲存即可。首先,開啟軟件,揀選想要的 sticker 貼圖,選「Add to WhatsApp」,再按「儲存」即成。

.

.

 

 

.

.

App Store/PlayStore 有 WhatsApp Stickers 貼圖 app精選推介

《Plastic Thing WhatsApp Sticker》
《Mr.M Stickers》
《Meme sticker pack for WhatsApp》
《StickoText – Sticker Pack For Whatsapp》
《大大與小妹 Sticker》

2. 連登 app 《LIHKG 討論區》

連登既表情符號一向比人感覺生動鬼馬,以後可以係WhatsApp到用啦!只要開啓《LIHKG 討論區》,按左下角設定介面,選「取得WhatsApp 貼圖」,再按指示儲存到WhatApps即可。

.

.

.

.

.

3. 下載於 WhatsApp 群組的貼圖

相信大家WhatsApp都會見到很多經典人物的 WhatsApp stickers 貼圖,甚至近期嘅出位人物好似「美女Karen」同「任何仁」等等,如果大家想據為己用,只需按相關 sticker 貼圖再選「新增至我的最愛」便可。坊間甚有不同的 WhatsApp 貼圖分享群組開設,有不少用家分享自己所設計的Sticker。

 

.

4. 必殺技!DIY自製

小編有時會無意間捕捉到朋友“趣緻”既表情,好多睇起黎好有潛力,而我地其實亦都可以將身邊人既潛力圖自製成獨一無二的WhatsApp stickers,步驟非常簡單。

第一步:準備圖檔

首先當然是要準備好stickers圖檔,亦必須符合三個官方要求條件:1. 圖檔尺寸為 512 x 512 像素;2. 檔案格式為 PNG (最好是已退地的透明底);3. 檔案容量不能超過 100KB。

第二步:將圖檔上傳至 Android 手機

由於受限於 iPhone 系統的檔案儲存結構,第三步要使用的 App 只能在 Android 系統中完成。做法:

.

1. 在 Android 手機中先使用任何檔案管理 App 新增一個新資料夾,但不能使用外置記憶卡,一定要儲存在手機內置記憶體中。

2. 新增了資料夾後,再將步驟一準備好的圖案抄入來。

第三步:加入WhatsApp

最後是下載「Personal stickers for WhatsApp」,將貼圖加入 WhatsApp 中。安裝好「Personal stickers for WhatsApp」後打開,程式就會自動掃瞄手機中的 PNG 檔,所以我們上面儲存入手機的圖檔自然也出現在列表中。最後按一下「ADD」,再按確認一次並按「新增」至 WhatsApp就得架啦。

.

大家可參考以下影片:

.

&t=33s

影片來源:KisaBBB Youtube Channel