【客製靚錶】UNDONE x PEANUTS「ONE WORLD」聯乘系列 特別版全球限量150隻!

綠色生活

廣告

今時今日,客製化手錶漸漸受到市場歡迎,越來越多人想擁有一隻專屬自己的手錶。於2014年創立的UNDONE,除讓客人可根據個性化訂製手錶之外,近年來亦推出過不少熱賣的復古錶款。而今年秋冬UNDONE就聯來美國經典卡通Peanuts合作推出名為「One World」的Snoopy聯乘系列,為復古手錶添加趣味成份,望落去其實都幾夾!

.
撰文:Chim|圖片來源:UNDONE

UNDONE x PEANUTS「ONE WORLD」系列 超過80款組合、圖案任你揀

今回UNDONE x Peanuts聯乘系列大家可將經典的史努比、Charlie Brown、Woodstock以及史努比屋等熟悉圖案放在錶上,而錶款方面則揀選了UNDONE 的Urban錶款作設計藍本,並於錶背加入了香港和澳門的地球經緯坐標,雙方組合起來其實真的幾靚。

.

.

此外,大家除了可揀選自己心愛的錶殼、錶針、錶帶等等,亦可在錶盤9點位置自行挑選最想要的Peanuts卡通角色,有成81個組合的Peanuts角色和姿勢讓大家揀,基本上不用擔心與其他人撞款撞錶啦!

.

.

.

.

更可於錶盤3點位置上加入客人的initial,打造你的專屬獨一無二的史努比手錶。

UNDONE x PEANUTS「ONE WORLD」特別版 全球僅150隻必入手!

大家除了可以自己客製化又靚又有型的史努比手錶外,UNDONE亦為今次系列特別推出全球限量150隻的特別版,除了錶盤設計上有差異之外,還會隨手錶附送一款 Charlie特別版快拆錶帶,方便你隨時配帶。

.

.

.

仲等咩?即上UNDONE官網客製一隻專屬獨一無二的史努比手錶啦!(UNDONE 官網可按此)

UNDONE x PEANUTS「ONE WORLD」系列 銷售點:

UNDONE Showroom

尖沙咀加拿芬道2號4樓 電話:31880119

Kapok

灣仔日街3號3
尖沙咀K11, 1樓, 101號鋪

中環鴨巴甸街35號 PMQ元創方HG10-12

Chronos

炮台山電氣道180號1A地舖. 電話:+852 2856 9999.

T8

尖沙咀彌敦道132號香港九龍尖沙咀彌敦道132號美麗華商場地下G10舖 電話: 28562828

KOOL POP

尖沙咀彌敦道100號,THE ONE,L319鋪 電話: 2543 6868

.

Elite One

油麻地現時點2樓223號鋪

Vintage Watch HK (鐘古時代)

旺角西洋菜南街5 號好望角大廈12樓1室